YOU GOTTA LOVE THE SUN



Jag tog mig ut! När solen började ta sig så högt upp på himlen att den stack mig i ögonen där jag låg i soffan var jag bara tvungen att sticka ut. Tog det väldigt lugnt, men blev väl borta en 40 minuter ändå. Invigde mina nya skor och är riktigt nöjd. Så himla bekväma! Dock gick jag ju inte speciellt fort, och dessutom på snö stor del av vägen, så de fick nog inte gör sitt lilla extra för mina ben och rumpa. Vare sig de har de superkrafterna eller ej, så är jag nöjd. Jag kan inte säga det för många gånger, bekvämare skor får man leta efter!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sådana dagar saknar man faktiskt den svenska vintern. Finns inget som är så vackert som gnistrande snö :)

2011-03-02 @ 23:05:02
Postat av: Simon

Skulle säga att det finns inget som går upp emot en sol sommardag utan denna kyla! :) hehe

2011-03-03 @ 13:21:51
Postat av: Zami

Fin blogg du har :)

2011-03-03 @ 15:05:51
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0