TILLFRISKNANDE



Åh har ni sett vilket underbart väder det är ute? Det har jag, innifrån... Ligger nerbäddad i soffan med mitt supertäcke. Men idag är min sista sjukdag och imorgon är det jag som går upp 5.20 och pallrar mig till Ica. Fick veta idag att jag nästa vecka kommer få testa på att jobba nya arbetstider (10-19, 8-17) och fick lov att avbok min körlektion som låg olägligt. Väldigt trist eftersom jag inte lyckats genomföra en körlektion på mer än en månad. Suck... På fredag är det halkan i alla fall, får se hur det går efter så lång frånvaro bakom ratten.

Aja, jag ska fortsätta kolla på Desperate Housewives nu (avsnitt 16!) och försöka hålla mig innomhus. Den där solen där ute lockar som tusan med en promenad, men susandet i öronen säger mig att jag nog gör bäst i att stanna hemma... Bara att hålla ut!

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, det är hemskt att känna sig dålig när solen lockar utanför. Ligger hemma och börjar snora jag med, även om jag tvingade ut mig själv idag. Hoppas bara det inte blir värre nu..

2011-03-02 @ 19:12:11
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0