TE IS MY DRUG, IT'S MY MEDICINE


Hej på er! Har ni haft en bra dag?  Det har har jag haft, med mycket att göra. Idag var jag ju äntligen tillräckligt frsik för att återvända till praktiken. Lycka! Visst är det skönt att ligga hemma och plöja serier hela dagarna, men det blir lite långtråkigt. Idag har jag istället fått packa upp varor, göra semlor, baka fikabröd och hjälpa till med "torsdagsjippot". Varje torsdag händer det något extra på Ica Nära, och idag var det tokpriser på fikabröd. Mycket folk och mycket provsmak. Mycket stå upp hela dagen så nu vill mina fötter döda mig...

Jag har precis käkat en göttig avocado och druckit en mugg te till sent mellis. Det är inte alltid lätt att fota med självutlösare, som ni ser blir inte alla bilder 100%-iga... Te är varmt!

Kommentarer
Postat av: Zami

sv: Tack :D

Allt bra ?

2011-03-03 @ 18:53:19
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Simon

That's my cup of tea! :)

2011-03-03 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0