DRÖMMER MIG BORT







Kom hem från stängningen på ICA för en timme sedan och sitter nu och drömmer mig bort. Till solen och den stekande värmen på Teneriffa! Ååh.. Tur att det snart är dags för samma temperaturer även här hemma i Sverige.

För att återgå till stängningen. Den gick bra, och med det menar jag att jag kommer ihåg det mesta på kvällsordningen som måste göras. Känns hur bra som helst! Blev för en kort stund erbjuden att jobba några timmar nästa helg (jubel!), innan de kom på att de redan pratat med en annan (inte jubel..). Men detta betyder att jag snart är inne på riktigt i arbeta och tjäna pengar - branschen. Lättnad vill jag lova! Min plånbok kommer bli redigt glad.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag lider verkligen av värme-abstinens. Det är förvånande att vi folk i norden överlever under vinterhalvåret utan att begå självmord, för så stor är vår brist på vitaminer och ja, allt annat solens strålar erbjuder. Hela min kropp skriker efter att kunna gå i endast en klänning och en kofta. Det är min morot just nu - tankar på värme och sommaren.

2011-03-23 @ 15:52:42
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Simon

Det är sol i småland! skönt!

Dock storm typ, men vaffanken ^^ hehe

Jag är glad för din skull att du är inne i arbetet :D

2011-03-24 @ 11:48:32
Postat av: becca

Jag saknar resan :( <3

2011-03-29 @ 04:53:05
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0