HAVREMJÖLKEN


God morgon kärar läsare! Hunnit vakna till än? Jag tvingade mig bort till gymmet och svettades ett pass så jag är så där oförskämt härlig i kroppen nu. Men jäklar vad tugnt det var idag! Vet inte om det är pollen eller bara allmän lathet, men den senaste tiden har jag inte haft någon ork alls till träning. Kanske det som straffar sig nu?

Innan jag hoppar in i duschen måste jag bara tipsa er om världens bästa alternativ till den vanliga mjölken; havremjölken! Jag njuter av varenda droppe av denna vätska och väljer 10 ggr av 10 denna framför komjölken. Bra för hjärtat och berikad med alla vitaminer som finns i mjölk. Viktigt att tillägga är att det måste vara ICA Gott liv Solhavre, där har ni sjukt god och nyttig njutning. Dagens mjlktips!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan tyvärr inte säga att jag föredrar solhavre framför vanlig mjölk, men det är faktiskt en väldigt bra alternativ. Fullt drickbart så att säga, haha.

2011-06-16 @ 14:41:02
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0