FÖR DU HAR TAGIT STUDENTEN


Hej på er, en lagom glad tjej som sitter här och skriver. Avundsjuka på studenterna här i stan som idag har sin lyckligaste dag, ilska på jobbtider och en självkänsla som sakta men ack så säkert börjat rinna utför igen. Underbar lördag.

Men jag ska inte sitta här och klaga för er, tänkte mest slänga in den här bilden från igår. Min vän Emma (4:e från vänster) tog ju studenten! Bästa vädret hade de och stämningen var på topp på flaken. Jag hade en buss att passa 19.15 så det blev ett snabbt firande för mig innan jag var tvungen att åka hem igen. Men lite god mat och dryck hann jag med i alla fall!

Jag ska försöka peppa mig själv lite nu och sedan ge mig iväg och jobba stängning. Varför. Så. Tungt. Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Emma C

Tack fina du för att du kom. Tjusig bild fick du till också (fast min hand ser lite scary ut med 4 fingrar :S)



<3

2011-06-13 @ 19:58:11
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0