BÄSTA JAG HAR

Idag har jag hängt med den här killen, min alldeles egna världsbästa Jocke. Vi hade tänkt åka ner till sjön och sola och bada men eftersom regnet bestämde sig för att ta över fick det bli annat. Filmmys, thaimat och skateboardmekande. Inte mig emot. ♥

 

Imorgon är det förövrigt äntligen fredag och en dag jag sett fram emot länge. Imorn tar jag bussen till Nyköping och möter upp min barndomsvän Matilda för att sedan fira min barndomsvän nr 2 som tar studenten! (Emma, du ska bara veta hur avundsjuk jag är på dig!!) Som jag har saknat dessa människor, de verkligen fina som få.

 

Innan bussen bär av ska jag hinna med lite annat smått och gott, så vi får se om jag hinner med att kika in här och uppdatera er. Vi hörs snart igen i alla fall! Puss och gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0