ATT SPENDERA PENGAR



(Ignorera min kissnödiga pose.)

Titta vad jag kom hem med idag! En gammelrosa lång kofta för 100 riksdaler på H&M. Ibland måste man bara låta pengarna rulla, ibland måste man bara slå till. Jag lyckades även hitta en av de födelsedagspresenter jag planerat åt min bästa vän + lite shampo och sånt nödvändigt. Vill inte riktigt logga in på Nordea och se hur mycket som försvunnit...

Nattis och jag hade ju tänkt hänga på trafikskolan tidigare idag och få lite plugg gjort, men det var bara att vända i dörren. Riskettan var i full gång, så vi tog oss en stor glass på Hembagarns istället och planerade midsommar. Som det ser ut nu ser det väldigt lovande ut, längtar! Litet minus att jag jobbar hela midsommarhelgen dock, stängning fredag, lördag, söndag. Tur nog stänger ICA igen 19.00 på midsommarafton så jag hinner fira lite jag med.

Ska göra i ordning lite göttigt te nu och leta reda på lite cykelkartor över K-holmen. På onsdag ska mamma och jag ut på cykelutflykt, mysigt va? Puss och ♥


Kommentarer
Postat av: Simon

Lovande planer? Vad ser det ut som då? :)

2011-06-15 @ 07:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0