ÄNTLIGEN LEDIG


Hej på er! Gissa om jag är lycklig idag, jag är ledig! Så himla länge som till imorn kväll, hehe. Men det gör inte så mycket för jag har bara tre jobbdagar den här veckan, uthärdligt om man säger så.

Idag ska jag bara njuta av solen och fint sällskap. Ska ner till stadsparken och möta upp Ewis och co för att titta lite nationaldagsfirandet. Sen blir det kvalitétstid med min bästa vän som jag träffat alldeles för lite senaste tiden. Tråkigt nog blir det ju så när man jobbar olika tider och har mycket som ska göras på fritiden. Idag är vår dag i alla fall! Lite senare åker jag hem till Jocke och myser till det lite till. Efterlängtat!!

Sneglade just på mina blommor och ser att de skriker efter vatten... Mission vattning och sedan tar jag mig ut i fina vädret! Ha en gryyyymt bra dag ♥

P.S. Jag har faktiskt på mig en klänning, ser lite naket ut där på bilden...

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter trevligt det! Själv vaknar jag upp och det är 12 grader i köket! värmepumpen hade inte varit på över natten... Sedan skrapa bilrutor för första gången och frysa om fingrarna. Önskar att jag kunde krypa tillbaka i sängen....

2011-06-07 @ 01:25:32
URL: http://elinontour.blogg.se/
Postat av: Sara

Het tjej måste jag säga!

2011-06-07 @ 12:40:42
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0