UTVILAD

Hej igen! Vilken härlig dag det har varit idag, jag har bara njutit mig igenom lugnet av att vara ledig. Istället för att åka ner själv till sjön fick jag sällskap av herrarna Simon (som varit här på besök igen, himla fint det) och Martin. Väl vid sjön började det såklart regna så vi åkte hem till Martin och kollade sverige - australien med lite pizza. När solen kom fram igen satte vi oss på altanen och stekte lite innan det var dags för Simon att bege sig hemåt Småland igen. Jag satte mig med en bok på balkongen ett tag innan jag svettade mig igenom ett gympass. Härligt att vara tillbaka igen!

Nu har jag precis avnjutit en göttig glass för att få njuta lite in i det sista av den här veckan. Imorn är det nya tag, och jag känner mig härligt utvilad. Snart blir det Desparate Housewives, men först lite gos med den här sötnosen:

Kommentarer
Postat av: Simon

Tackar innerligt för denna helgen! Lika underbart som alltid att träffa er! :) Älskar dig flickbästis :)

2011-07-11 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0