NU ÄR JAG HÄR


Tudelu kära läsare! Sitter i detta nu och undrar hur det kan komma sig att jag aldrig riktigt kommer in i bloggfasen igen? Jag ska ge det ett tappert försök till och se om det vara är att jag kommit ur vanan. Hej hå, lets gå!

Igår hade jag som ni nog själva kunnat räkna ut min uppkörning. Galet vad nervös jag var innan! Men när jag väl satt i bilen släppte allt och jag tänkte "Äh, jag kan ju köra bil och världens går inte under om jag kuggar". Och se vad bra allt kan gå om man bara andas! Körkortspappret ligger fint och glassar här bredvid mig. Mmm..

Nu ska jag slita mig härifrån och trampa iväg till jobbet för ett 10-19-pass. Efter det blir det den obligatoriska kvällspromenaden! Vi hörs ikväll nån gång! :)

Kommentarer
Postat av: Simon

Imponerande! Blir det du som kör och hälsar på mig nästa gång då ? ;) Ses snart för övrigt :D Kram

2011-07-06 @ 14:55:47
Postat av: Kontorsvaror

Det spelar ingen roll om det gäller ett stort företag eller en liten förening - vi har kontorsmateriel till alla! Kopieringspapper bubbelpåsar, pärmar och vadderade kuvert till ett riktigt bra pris. Även lamineringsmaskin och whiteboardtavla säljs hos oss - Köp kontorsvaror billigt online på Kontornetto.se idag!

2011-08-30 @ 17:08:19
URL: http://www.kontorsnetto.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0