KVÄLLSPROMENADER I MITT HJÄRTA

Hej igen! Jag har precis kommit hem från urhärlig kvällspromenad. Promenader har blivit något av en drog för mig den senste tiden, och jag har som mål att knata ut på en PW på 40 min/dag, i den mån det funkar. Hittils har jag hunnit med 4 stycken den här veckan (två stycken igår då jag jag var så uppspeedad av att ha klarat uppkörningen!), och jag känner mig redan piggare och gladare än på länge. Tips tips, ge er ut och gå i kvällsolen!

Nu ska jag starta igång det OBLIGATORISKA Desperate Housewives-avsnittet och lägga mig. Imorn är det uppstigning 4.45, baktanten är tillbaka!

Nattinatti ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha jag kanske skulle ta körkort så jag också blir superspeedad! :D Tack för tipåset

2011-07-07 @ 08:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0