SOLBLEKT



Hej! Hur mår ni en dag som denna? Jag mår bara fint, med undantag för den vanliga "vad ska jag söka för jobb idag?"-ångesten. Men på måndag kanske det blir ändring på det om jag har tur! Ska besöka en matbutik för ett möte som kanske kan leda till praktik. Jag håller mina tummar hårt men hoppas inte på för mycket. Fick förövrigt höra av min jobbcoach idag att man märker direkt man träffar mig att jag är en smart tjej och att jag är hennes stjärna där på jobbcoachingen. Sånt gör glad! Självkänslan och självförtroendet behöver all hjälp de kan få när man är arbetslös.

Förövrigt, här ovan ser ni tre fina armband jag köpte på Teneriffa! Fina va? Ca 20kr styck och väl investerade pengar. Köpte även en jättefin väska som jag måste visa er nån dag. Sen ser ni ju mig där också, med skapligt solblekt hår och en aningen brunare än för en veckan sen. Är mest brun på kroppen och blekare i ansiktet så i fotoblixten ser man inte så stor skillnad på just denna bild.

Ikväll ska jag förövrigt äntligen få träffa min fina Jocke. Har saknat honom som tusan!! Men först ska jag hittat nåt jobb att söka och handla lite mat med mamsen. Vi hörs imorgon då jag ska försöka lassa upp lite bilder från Teneriffa. ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag mår kanonfint tackar som frågar :)

Du är smart kvinna lilla ;)

Jag ser fram emot dessa bilder med spänning! :)

2011-01-18 @ 16:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0