TRÖTT TJEJ

Hej på er. Ber om ursäkt för helgens frånvaro, men det har varit full rulle här hemma. I fredags åkte jag hem till min Jocke och myste med film (som jag såklart somnade till och missade slutet... alltid samma sak!), kom hem på lördagen och sadlade direkt om för att övningsköra ut till mormor för fika. Gick helt okej, fick köra med mammas karls gamla gamla gamla gamla Volvo. Fläktremmen tjöt som tusan hela vägen. Jag borde banne mig få en biogasbil i födelsedagspresent!

Efter mormor-fika knallade jag vidare hem till Martin för filmkväll med en liten del av gänget. Änglar och Demoner, som jag aldrig lyckats hålla mig vaken till tidigare men nu så!

Söndagen, idag, har varit i motionens riktning. Började dagen med frukost i sängen framför Grey's Anatomy (bästa starten på dagen) och gick sedan ut på en 60min-promenad med mamma i det vita snölandskapet. Laddade om med lunch och traskade sedan iväg för en timme på gymmet också. Behöver jag nämna att jag är rätt trött nu?

Utöver detta så har jag tappert försökt tämja lilla Evert också. Han är nyfiken, men vild och han vet vad han vill! Lite smått nervös är stackarn också, så han lämnar små bruna pluttar efter sig när jag har honom uppe. Lill-Evert... ♥

Jag ska fortsätta kvällen med lite TV med mamsen nu, så vi får höras imorgon (då jag förövrigt har ett småläskigt möte!).


Kommentarer
Postat av: Simon

I wish you all the best på ditt möte! Det kommer gå kanon, och jag hoppas ni kommer fram till något ;)

2011-01-24 @ 07:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0