TENERIFFA DEL 1


Jag och Becca som smått övertrötta och pirriga väntade på att flygplanet skulle lyfta.

Och vilken kick det var! Jag satt och med största leendet genom hela starten och landningen.

Utanför flygplatsen Reina Sofia på Teneriffa.

Från flygplatsen fick vi åka buss till hotellet. En resa som tog ca 1½ timme och som var helvild. På Teneriffa kör man lite grann som man vill!



Första minikorta delen av Teneriffa-resan är uppe! Om det inte vore för att jag är så trött och det tar sån tid att både redigera och ladda upp bilder så skulle ni få se många fler redan nu, men nu blir det fler imorgon istället! Nu ska här sovas gott efter ett skönt gympass och imorgon väntar det kanske hela TVÅ pass till. Det ena för min egen del för att jag trivs bäst med träning på förmiddagen, och det andra för att "coacha" min nyblivne gymmare Martin på kvällen. Tror ni jag kommer orka? En spark i röven så ska det nog gå bra!

Kommentarer
Postat av: Simon

Se fram emot del två ;)

Hälsa Martin :)

2011-01-20 @ 08:17:32
Postat av: Sara

Jag håller med Simon; jag ser fram emot del två, och alla därefter! :D

2011-01-20 @ 11:10:37
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0