SHOPPINGTUR TILL NKPG

Hej på er! Jag har precis kommit hem från en tur till Norrköping med Sanna och Elin. Sanna skulle köpa tallrikar och det var väl egentligen därför vi åkte dit, men vad kommer vi hem med? Visserligen tallrikar, men även en MASSA kläder. Jag som inte skulle shoppa kom hem med fyra påsar. Precis vad min ekonomi behöver! Jag förstår inte vad som händer när jag kliver in i en klädaffär, alla rationella tankar försvinner och jag går loss med VISA-kortet.

Hur som helst! Fina grejer hittade jag i alla fall. Här får ni se i bild:



Jeans (som sitter som en smäck, händer mig typ aldrig!) från Vila, T-shirt från Gina Tricot.

Skor ifrån Vagabond/Nilson.

Showerpeeling + Topplack från Lindex.

Disktrasehängare från Lagerhouse.

Fint va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina grejer :D

2011-01-29 @ 20:01:50
URL: http://amandanylanderr.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: härligt :) jorå! vad gör dudå? :) kram

2011-01-30 @ 13:59:55
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0