PEPPA DIG TILL TRÄNING


Hej på er! Är just hemkommen från ett pass på gymmet, där jag för ovanlighetens skull inte tränade själv idag. Med mig hade jag tre vapendragare till vänner som nu också skaffat gymkort, fantastiskt! Det är så mycket roligare att ta sig till gymmet när man vet att man får sällskap. Så nu jäklar ska det tränas och tränas och tränas. Extrakilona ska bort och jag ska minska mitt sötsug. Denna vecka blir det hårt med ett pass om dagen eftersom att jag kommer ligga på en strand på Teneriffa nästa vecka och vill få ut så mycket som möjligt innan.

Bilden ni ser ovan är min peppbild för att få mig i form. (Skrev av vana 2010 istället för 2011 och sparade såklart inte bilden i PS-format innan jagstängde ner...) Jag har den som bakgrundsbild på datorn vilket gör att jag ständigt blir påmind om mitt mål. Ett bra tips för att hålla motivationen uppe!

Kommentarer
Postat av: Simon

Träna ¨åt mig med, för jag orkar itne :)

2011-01-04 @ 09:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0