NYÅR (BILDBOMB)

Hej igen! Nu är jag hemma efter ett konditionspass på gymmet och är helt mör i kroppen. Behövde verkligen träna efter den här helgen med lite för mycket dricka och lite för mycket skräpkäk (såg till min förskräckelse att vågen visade alldeles för många fler kilo än senast jag vägde mig så nu måste det bli ordning!). Smålänningarna har nu begett sig hemåt och vardagen är på intåg igen. Tänkte dela med mig av lite bilder ifrån nyår nu när jag ändå har tid. Vi började med en trerättersmiddag bestående av skagentoast, smörgåstårta och chokladmousse och fortsatte sedan kvällen med att dansa järnet ända tills det var dags att bege sig ner till 12-slaget på stan. Underbart rolig kväll som avslutades hemma i Jockes stora varma säng. ♥

Nog med prat, här kommer bilderna!























Tack alla mina underbara vänner och min fina pojkvän för detta år. Ni gör mitt liv väldigt värt att leva. ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Underbara helg! jag saknar er redan!

Hade det bästa nyåret i mitt liv, kanske var för jag spenderade den med er! :)

Ni är bäst och jag önskar er alla ett gott nytt år och att det inte dröjer allt för länge tills vi ses igen :)

2011-01-03 @ 09:59:24
Postat av: Daniel

Sexiga killar!!!

2011-01-03 @ 20:49:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sara

Det ser ut som ett väldigt trevligt sätt att fira nyår! ;)

2011-01-04 @ 11:22:50
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0