MIN SUPERFRUKOST


Detta smäller jag i mig till frukost nästan varenda dag. Världens godaste frukost och nyttigt är det också! En tallrik fil med naturell müsli, lite torkade plommon, linfrö och mandel + en grov macka (ser ut som en massa ihop-pressade frön) med lite kaviar, keso och en halv avocado på (en gnutta örtsalt på toppen!) + en glas citronvatten + en mugg te. Bästa starten på dagen, så gott att jag längtar efter frukosten när jag går och lägger mig på kvällen.

Testa den! Jag lovar att ni både kommer känna er mättare och piggare längre.

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du några tips till en något kräsnare människa? Skulle vilja äta nyttigare saker man kan absolut inte äta typ gröt och jag hatar typ kaviar.. Haha. Snälla, var min guru och få mig nyttig ;)

2011-01-08 @ 13:12:51
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Simon

Gosh! Hur fan orkar du laga det till frukost?! Jag skulle vilja, men hinner inte för jag går upp så tidigt och får för lite sömn, så det blir bara en eller två mackor och kaffe sen iväg! klar på 15 min dock..

2011-01-08 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0