MÅNDAGSÅNGEST

Idag är en sån dag då jag bara skulle vilja gömma mig under täcket och slippa alla läskiga möten med människor. Jag har lätt att stressa upp mig och lätt att se allting i ett gråtöcken när jag måste utmana mig själv med saker som skrämmer mig. Och just idag skrämmer människor mig nåt otroligt! Det är inte lätt att hålla självkänslan och självförtroendet uppe, så just nu sitter jag och oroar mig för vad alla människor ska tycka om mig. Döma mig kanske? Otroligt onödig oro. Men men, det är bara att sätta på sig självförtroendekläderna och kasta sig ut. Ikväll kommer det kännas som en sten lyfts från mina axlar. Jag kan allt jag vill!

Kommentarer
Postat av: Simon

Du kan allt! Du är bäst! jag gillar dig :) och många många med mig! :)

2011-01-24 @ 10:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0