JAZZ MOVES


Bild från den underbara studenttiden.

Hej hopp! Jag har ganska nyss kommit hem från det här årets första danslektion. Jag började idag i en ny dansgrupp (fortfarande jazz) och jag trivdes redan från början bättre där än i min förra. Denna grupp är en vuxengrupp, den andra en ungdomsgrupp där medelåldern kommit ända ner till 15. Man kände sig aningen gammal där... I vuxengruppen är alla dessutom mycket gladare och trevligare, det har väl med mognaden att göra. Dessutom dansar jag med min gamla danslärare + flera andra lärare på DuD. Lite annorlunda känsla, men defenitivt positiv!

Annars idag har jag mest stressat runt. Blivit arg/ledsen på att folk i affär inte har tid med mig puttar mig en dag framåt hela tiden. Har även fikat semla med Ewis och Tilda och haft mysigt. Farligt gott också för den delen! I ♥ Semlor.

Imorgon blir det ett gympass med mig själv som sällskap och på eftermiddagen ska jag och två april/maj-barn planera 60års-fest. Man ska slå på stort!

Kommentarer
Postat av: Simon

Spännanade planer ni har att planera ;)



Kul att du gillar dansgruppen :)



Jag har för övrigt inte ätit en ända semla iår :/ jag som verkligen älskar dem!

2011-01-27 @ 08:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0