HEJ ÄLSKADE SVERIGE


Jag är hemma!! Åh så härligt det är att se snö utanför fönstret och att känna kyla. Trots att veckan på Teneriffa varit superskön med all sol, så blir det lätt lite för mycket av allting. Borta bra men hemma bäst som det så fint heter.

Vi kom till Arlanda vid nio-halv tio igår kväll och sedan var vi väl hemma i Kholm vid ett-tiden. Ändå är jag redan vaken! Jag måste vara hos sjukgumnasten kl tio och sedan har jag körlektion vid ett. Huuuh, ser inte fram emot den, känns som jag solat bort alla mina körkunskaper... Men det går nog finemang ändå.

Dags att börja röra på sig ut, jag återkommer med alla soliga bilder så fort jag har tid och ork. Puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Simon

Skönt att du är hemma <3

2011-01-17 @ 12:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0