FEMTE JANUARI

Hej, hur mår ni denna onsdag? Här är det bra eftr en snöig powerwalk, men tidigare idag var det betydligt bittrare. Insåg vid ett att jag lyckats missa de 5 timmarna som gymmet hade öppet idag. Slängde iväg ett par sura blickar mot en oskyldigt sovande Jocke. Men men, en powerwalk funkar ju det också. Imorn bitti blir det nya tag på gymmet!

Kom att tänka på att det bara är 3-4 dagar kvar tills jag är påväg till Teneriffa. Galet! Jag har aldrig flugit och aldrig varit längre än till Danmark, Norge och Finland så detta blir en rätt stor grej för mig. Tänk er sandstrand, solsken, 25+ och inte en snöhög så långt ögat kan nå. UNDERBART!!


Snart snart snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0