EFFEKTIV START


Hej hallå! Jag har ganska precis kommit hem från en företagsrunda med två kamrater från mig jobbcoachinggrupp (långt ord?). Detta lilla uppdrag innebär att vi under två veckors tid (andra veckan nu) ska besöka 40 företag och ställa frågor om omsättning, anställda, praktikplatser etc. för att på så sätt komma ut och träffa företag vi annars aldrig skulle kommit i kontakt med. Hur som helst, förra veckan hade vi  i gruppen det tufft eftersom hälften av företagen var tjuriga eller hade ingen tid. Denna vecka har vi däremot flyt! På två timmar i förmiddags bockade vi av hela 10 st företag, vilket är sjukt bra. De var även väldigt trevliga allihopa, en bilfirma bjöd till och med på kaffe/te/choklad medan vi väntade. Stort pluspoäng!

Annars då? Jag mår bara bra idag och ska till kvällen ut och övningsköra med mamma (Sanna är snäll som vanligt och står till tjänst med bil, tack!). Jag behöver lite körning som uppvärmning inför onsdag då det är motorväg med trafikskolan. Senare ikväll ska jag även kika in på Friskhuset och skaffa träningskort. Friskis och jag kommer alltså gå olika vägar efter några fina år, och jag välkomnar Friskhuset med öppna, träningssugna armar. Håller tummarna för att jag kan få träna direkt, det spritter i benen av rastlöshet...

Hoppas ni får en suverän dag!

Kommentarer
Postat av: Simon

Låter astufft! Själv så fick jag ett skumt samtal av en snubbe som ville träffa mig nere i helsingborg imon

2011-01-31 @ 19:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0