BÄSTA JULKLAPPEN?


Vet ni vad jag ska iväg och göra nu? Jag ska "hämta ut" en julklapp som nog platsar som den bästa möjliga. En liten dvärjhamster! Ni som hängt med ett tag vet att jag älskar dessa små djur och har haft tre st tidigare. En Tilde, Chili och Mjölkmage. Så himla söta och saknade. Nu ska jag alltså äntligen få en ny liten sötnos! Den som ger mig denna gosiga julklapp är såklart Ewis, vem annars än bästa vännen vet vad mitt hjärta klappar lite extra för?

Bäst att jag sticker upp på vinden och hämtar ner hamsterburen så jag är redo! Puss på er och så snart som möjligt kommer det upp bild på hamstern! ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Looking forward to see it!

2011-01-21 @ 10:55:08
Postat av: evelina carlson

s: jaa, så himla mysigt!!

hm, låter dock inte alls lockande, hatar bönor, haha!

2011-01-21 @ 14:47:41
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0