NR 6: EN BILD PÅ MIG OCH EN VÄN JAG INTE VARIT MED PÅ LÄNGE


Malin och jag gick i samma klass under ettan och tvåan på gymnasiet. Första dagen jag mötte henne höll jag mig lite i utkanten, för hon var ju så himla glad och framåt! Till skillnad från lilla mig om vi säger så. Jag var fortfarande rätt blyg av mig och ville mest fly när någon så självsäker dundrade in. Men är det något jag har lärt mig under mina (snart) 20 år på jorden så är det att det första intrycket sällan stämmer in på verkligheten. Malin och jag hamnade i samma spanskagrupp och hon var ju heltrevlig och inte alls läskig, haha. Så under två år spendera vi många timmar på español och Malin blev en riktigt fin vän. I trean hamnade vi på olika Sam-linjer och det blev inte av att ses så mycket mer. Nu för tiden har hon tagit steget ännu längre i spanskans tecken och befinner sig i Spanien jobbandes som Aupair. Du är så jäkla modig Malin! Vi får ses när du kommer hem så kan du lära mig spanska på det rätta sättet! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gullig du är! Jag saknar dig!

2011-02-14 @ 09:28:47
URL: http://fiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0