NR 5: EN GAMMAL BILD PÅ MIG SJÄLV


Det här är jag som 10åring. Inte speciellt stor tjej! När jag var tio år bodde jag i Stigtomta utanför Nyköping och levde livet med galna kompisar. Jag samlade på giraffer (hyllan ovanför sängen är bara en bråkdel!), bodde i en liten mysig klädkammare omgjord till ett krypin och hade grejer överallt på väggarna, tydligen. På fritiden samlade jag fisar på burk med Matilda, eller bakade "Emma-Lovisa"(sjukt geggig sak i muffinsform innehållande mjöl, karamellfärg och vatten, typ!) med Emma. Jag hade det rätt skönt!

Kommentarer
Postat av: Embracelets UF - Emma C

sv: jag beställde pärlor idag så det ska bli superspännande att se vad jag kan hitta på ;)



Det var tider det... Kommer ihåg ditt lilla mysiga rum :) (Du var lite som Harry Potter och bodde i en garderob - fast du bodde inte under trappan ;) )

2011-02-10 @ 17:23:03
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: Matilda Öberg

haha ååh!! :D Nu vill jag vara 10 år igen <3

2011-02-10 @ 20:18:02
URL: http://matildakarolinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0