NR 12: EN BILD PÅ MIN VARDAG


Vi drar igång med listan igen! Idag handlar den om min vardag, och vad representerar inte den bättre än mitt hem (så det blir en väldigt stor bild!). Vi kommer in genom ytterdörren och möts av en mysbelyst hall. Vi kliver vidare in i köket som är ett av mina favoritställen. För där äter man ju! Och jag älskar mat. Sen är det så himla stiligt där inne efter renoveringen i somras också. Vi kliver ut i hallen igen och kliver vidare in i vardagsrummet. Där är det ofta rätt rörigt med mycket tidningar och här sitter ofta min fina mamma med telefonen i högst hugg och tittar på tv om kvällarna. Det händer rätt ofta att hon gapskrattar för sig själv, så mycket att jag får gå dit och kolla efter vad som händer. Vi möter hallen igen och kommer sedan in i mitt rum, det är här jag spenderar mest tid när jag är hemma. Jag har hjärtgardiner och en avocadoplanta i fönstret. Min säng är något jag värderar högt här hemma. Den är ny och har ett ännu nyare tjockt täcke. Där ligger jag ofta nerkrupen och tittar på Grey's. Mycket tid spenderas även här, vid datorn. Här håller jag koll på omvärlden (facebook...), bloggar, läser bloggar och ser en jäääkla massa serier. Serier är min avkoppling. Träningskläderna är väldigt ofta på också, för tränar det gör jag en hel del när det finns tid. Sist men inte minst försöker jag hinna med min söta lilla hamster Evert. Han är en rund lurvig boll som är en mästare på att springa i hjul.

Det var lite av min vardag och mitt hem!

Kommentarer
Postat av: Embracelets UF - Emma C

Gud vad snyggt köket blev! Stort like :)

2011-02-22 @ 20:20:00
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: Simon

Haha gilalr er lilla lägenhet, den är så mysig! :D

2011-02-22 @ 21:06:26
Postat av: Sara

Håller med om att tapeten verkligen gjorde det där lilla extra! :D Jag gillar't :)

2011-02-23 @ 10:11:33
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0