MOTORVÄG + RONDELL


Det där gick ju som smort! Har precis kommit hem från körlektionen hela förmiddagen med tre andra elever, motorväg- och rondellkörning! Som jag har stressat upp mig inför detta. Vaknade inatt av att jag var sjöblöt av svett och var tvungen att byta tröja för att kunna somna om. Detta med att vakna upp dyngsvett har hänt 3 ggr de senaste veckorna. Vad drömmer jag egentligen? Jag kommer aldrig ihåg det när jag vaknar, men nåt händelserikt må det ju vara i alla fall.

Hur som helst så har körningen idag gått jättebra. Spänningen släppte lite redan när jag träffade de jag skulle köra med. Alla var lika nervösa och låg på samma kunskapsnivå. När jag sedan väl börjat köra på 100-vägen släppte även resten av spänningarna. Det var ju bara kul! Så nu kan jag lova er en som är sugen på att ha körkortet i handen. Stört sugen!

Kommentarer
Postat av: Simon

Sa ju att det inte är något ;)

Snart har du det och får man fråga vart första resan tar dig?

2011-02-02 @ 13:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0