MASKERAD = MISSTAG

God morgon på er! Maskeraden igår var ju lite av en besvikelse... När kom dit visade det sig att hela stora släkten till han som bodde/höll i festen var bjudna, och vi andra kände oss mest som party crashers på släktträffen. När vi väl skulle bege oss hem till stan igen blev det strul med taxin också, så när vi väl kom hem var det lagom pigga miner. Jag trog hem och skippade Statt (som det bara var en timme kvar på) och la mig med en mugg te i sängen och kollade ett avsnitt Grey's Anatomy.

Idag är det söndag och jag känner jobbångesten komma krypande. Varför går helgen så fort??? Jag ska i alla fall utnyttja dagen till fullO och åka med mamma för att köpa nya skor att ha på jobbet. Reebook Easy Tone! När man går och står hela dagarna kan man ju lika gärna passa på att träna lite under tiden! Jag ska även möta upp bästa vännen och gå en promenix/fika eller nåt. Alltid mysigt :)

Nej det här duger inte, hittar dammtussar överallt. Dags att städa! Hoppas ni får en fin söndag och njuter av ledigheten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0