FÖRSTA DAGEN PÅ PRAKTIKEN


Herrejisses, här är det någon som är slut... Hade helt glömt bort hur det är att jobba! Speciellt att stå upp i stort sett hela dagen. Mina ben och fötter är inte nådiga nu (har träningsvärk av gårdagens mördar-styrkepass också, spydde nästan efter det passet! då är det jobbigt.)! Men jag har haft kul idag i alla fall. Jag fick börja med att prova ut arbetskläder och sedan sätta igång och vara med i baket. Göra semlor, packa bröd, baka bröd och fronta (ställa fram alla varor när de längst fram tagit slut). Min handledare i baket är förövrigt lika gammal som mig vilket är kul, man får lite mer gemensamt då.

Imorgon är det ännu fler semlor på schemat, inte mig emot! Så om ni har tid över tycker jag ni ska komma till Ica Nära och se mig in action och köpa någon semla ;)

Nu ska jag ner till Tempo och köpa mig en blodpudding. Godaste, (nyttigaste?) och billigaste snabbmaten! Imorn är det tidigt som gäller, 7-16.15. Vi ses bland semlorna! ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Älskar att vi har ombytta roller! haha, jag önskar dig all lycka imorgon med :)

2011-02-07 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0