FÖRKYLNING



Hej och godmorgon! Inatt har jag vaknat upp varannan timme typ hela natten, varav en gång dyngsvett (vad håller jag på med när jag sover?). Har åkt på en riktigt irriterande förkylning... Svullen i halsen och igentäppt näsa. Dert var bara att ringa Ica och sjukanmäla sig. Åh, jag som skulle börja sitta i kassan denna vecka! Så himla typiskt. Men jag får erkänna att det är rätt skönt att sitta i mjukiskläder så här på den lite senare morgonkvisten. Vardagslyx.

På fredag har jag förövrigt halkan med trafikskolan, måste se till att vara frisk till dess!

Om ni kikar in här om ett tag igen så ska jag ha fått upp alla bilder ifrån Simonhelgen (bättre sent än aldrig). Lika bra att passa på när det finns tid!

Ha det fint och hoppas ni är kryare än mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Stackare! Det kommer när man minst vill det!

Men tur du ser det positiva i det :) Vardagslyx! way to go! :)



Jag önskar dig all lycka på din halka, och är bombsäker på att du komemr komma därifrån levande och med glada miner! :)<3

2011-02-28 @ 10:05:44
Postat av: Matilda Öberg

ååh nu längtar jag ill erat partaj!! Då ska vi äntligen ses och kalasa :D



Krya på dig foooort nu <3

2011-02-28 @ 17:42:21
URL: http://matildakarolinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0