DRAR TILL SMÅLAND

Bild från när Smålänningarna var här i höstas!


Hej! Jag tar en liten paus ifrån "30 dagar, 30 bilder"-tjohejet över helgen, för jag kommer förmodligen inte sitta vid någon dator över huvudtaget. Om en halvtimme umgefär så åker vi ju ner till Småland och Simon! Det ska bli superkul, jag saknar den jäkln :) Ikväll kommer vi komma fram rätt sent så det blir bara hemmakväll, men imorn är det klackarna i taket. Utgång i Växjö! Utbudet är lite större där jämfört med lilla K-holm alltid lika trevligt med omväxling.

Idag, och resten av veckan, har jag jobbat och stått i på Ica Nära. Idag fick jag hoppa runt lite överallt; mejeri, frukt och grönt, bageri, kolonial... Det är slitigt! Jag beundrar de som jobbar där och knappt ser uttröttade ut, för det gör jag. Men jag är glad att få vara där! Väldigt trevliga arbetskamrater, skoj att möta så mycket människor och att det händer något hela tiden. Två veckor av tre månader praktik avklarade!

Nu ska jag fixa det sista och sedan bär det av. Vi hörs när jag kommer hem, då blir det bildregn som alltid! ♥

Kommentarer
Postat av: simon

Hade askul saknar dig redan ^^ Ses snart igen, hur var det att gå ut i växjö då? :)

2011-02-20 @ 21:33:23
Postat av: Hermanjohanne

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-07-28 @ 10:54:34
URL: http://hermanjohanne.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0