30 DAGAR, 30 BILDER

Min inspiration ligger lite nere just nu så därför snodde jag åt mig en lista från min kära vän Matilda. På 30 dagar ska jag lägga upp 30 bilder, svårare än så kommer det inte vara. Nr 1 kommer upp ett ögonblick!

 

Bild 1: En person som du umgås mycket med

Bild 2: En bild på dig själv

Bild 3: En bild på någon i din familj

Bild 4: En bild på en konstig tid i ditt liv

Bild 5: En gammal bild på dig själv

Bild 6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge

Bild 7: En bild som du aldrig lagt upp

Bild 8: En person som du saknar

Bild 9: Någon i din släkt

Bild 10: Någon du tycker är väldigt snäll

Bild 11: En person du kan berätta allt för

Bild 12: En bild på din vardag

Bild 13: Du och någon klasskompis

Bild 14: En bild som påminner dig om gamla tider

Bild 15: En person som du vill vara med

Bild 16: En bild på dig själv

Bild 17: En ovanlig bild

Bild 18: En bild på din fritid

Bild 19: En person som är snygg

Bild 20: En bild på dina närmaste

Bild 21: En person som alltid ställer upp för dig

Bild 22: En bild på en tid du saknar

Bild 23: En bild från i somras

Bild 24: En bild som gör dig glad

Bild 25: En person som alltid gör dig glad

Bild 26: Någon/några du alltid har roligt med

Bild 27: En bild som du alltid skrattar åt

Bild 28: En tokig bild

Bild 29: Den nyaste bilden på dig själv

Bild 30: Någon du aldrig kommer släppa taget om


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag får väl göra den här när jag har gjort klart min 30-dagars lista. Dvs typ aldrig :P :)

2011-02-07 @ 12:32:30
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: malin

snor denna! PUSS

2011-02-07 @ 22:59:44
URL: http://fiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0