11002 STEG

Jag och Ewis en sommartrip till Helsingfors 2008.

Hej på er! Jag har just kommit hem från en långpromenad med Ewis och Tilda. Hela 11002 steg hade jag fått ihop när jag ramlade in genom dörren. Inte illa det! Passade även på att göra några prov på trafikskolan när jag ändå var nere på stan, det börjar ju liksom dra ihop sig snart. Imorgon har t.ex. jag motorvägskörning. MOTORVÄG! Jag som är rädd för fart, hur ska det sluta? Intalar mig själv att det kommer gå bara bra så länge jag inte stressar upp mig, så jag försöker peppa mig själv till mitt yttersta här. Det kommer gå bra, jag kan köra och jag vågar köra. Så där ja.

Nu ska jag drick upp mitt te och skriva in lite svar från företag på datorn. Ikväll blir det gym! Hej så länge ♥

Kommentarer
Postat av: Simon

Det är inga problem, det är lite läskigt i början minns själv hur det var. Men efter man gjort det några gånger så går det som smort! :)



Du fixar det jag är säker på det :)

2011-02-02 @ 10:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0