VALBORG

Hej hallå vänner! Valborg idag, känner nu er partysugna eller? Det gör jag (!) så det tar emot lite att inte kunna gå all in helt och hållet ikväll pga jobb imorn. Men lite lagom volym ska jag nog kunna få i mig, hehehe. Lockat håret har jag gjort dagen till ära och just nu väntar jag bara på att Becca ska bli klar. Sedan kilar vi iväg och grillar några stycken, följt av Statt. Luktar bra kväll. Kom på att jag nu mera går säkert med min Systemetpåse trots alla poliser, jag är ju 20 nu! Wonderbart.

 

Ha en grym valborgskväll, och kom gärna förbi ICA Nära och shoppa loss hos mig imorgon. Ni lär känna igen den slitna tjejen i kassan.. Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Embracelets UF - Emma C

Jag har varit lite dålig på kommentera jag också känner jag. Hoppas i alla fall att du hade en toppen Valborg :D

2011-05-03 @ 19:49:03
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0