PÅ FREDAG


På fredag kommer denna glada kille hit igen tätt följt av de två andra, minst lika trogna, smålänningarna! Längtar längtar längtar efter fredag! Som jag nämnde igår så kommer det bli en hejdundrade 60års-fest på fredag för mig, Ewis och Nattis och vi har bjudit in våra 40 närmsta vänner, haha. Vi har hyrt en fin lokal, planerat kläder, och i skrivande stund knåpar jag med en Spotifylista. Fredagskvällen ska bli kanon, det har jag bestämt. Den som försöker rucka på det får spö. Hårt.

Nu ska jag göra klart listan innan det blir sängen, praktik imorgon i vanlig ordning. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha, snygg bild du fann du! :) Längtar gör vi nog allihopa! Vi har med en liten (verkligen liten) överraskning till er :) Så jag ska nog ta ett litet snack med dig imon :) Ska bli asum o ses igen :)

2011-04-14 @ 00:11:53
Postat av: malin

svar; hmm kanske en liten sväng beror på vilken tid? ska hämta gustav vid tåget så det blir inte så länge :) men skule va kul att komma förbi och krama om dig!

2011-04-14 @ 18:28:56
URL: http://fiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0