RIKTIGT GLAD TJEJ


Riktigt glad tjej, det är jag det (bara lite minimini sur på regnvädret...)! Imorgon kan jag nog tala om varför, även om de flesta nog vet redan så vill ja få tillåtelse först. Hur som, ikväll ska jag över på fika hemma hos min vän Martin med resten av gänget. Kaffe, fika och Idol låter riktigt lockande. Efter det åker jag hem till min Jocke och bara myyyyyser när han slutat jobba.

Hoppas ni får en lika fin kväll! ♥

P.S. Jag använder fler tröjor en den på bilden, men på nåt sätt är det alltid den som fastnar på alla bilder. Om ni funderade ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Åh härligt, då har du väldigt mycket bra framför dig! Hoppas du hinner igenom sjuan innan filmen kommer, hihi :)



Ps, jag gillar den där tröjan.

2010-09-14 @ 18:34:13
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0