MINERAL FOUNDATION




Förra veckan köpte jag mig en mineral foundation från L'Oréal för dyra pengar (150 kr är faktiskt dyra pengar som arbetslös). Jag kom hem, testade den direkt och såg ut som en jäkla morotskaka. Har jag köpt ännu en skitfoundation i fel hudton? tänkte jag, och slängde in burken längst in i badrumsskåpet. Men så idag sneglade jag lite på burken och kom fram till att jag kunde ge den en andra chans. Och titta! Resultatet blev ju grymt naturligt. Dock är jag totalt inkörd på flytande foundation som täcker varenda pigmentfläck och skulle gärna se att den täckte liiite mer, men jag vänjer mig nog vid det här lite mer naturliga snart nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0