SÅ MYCKET BÄTTRE NÄR VI ÄR TILLSAMMANS


Igår hade jag en helmysig dag! Träffade först fina Snusen med lilla Tilda tungt sovande i vagnen och tog en tur på stan för att kolla lite efter accessoarer inför halloweenfesten som äger rum i helgen. Jag ska vara krigare, man är ju hård. Sen till kvällen tog jag mig ut till Vingåker för att mysa ner mig hos den snyggaste killen jag känner. Och vad möts man av, jo han sticker iväg och tränar vilket han glömt berätta... Tur att jag kan vara så väldigt snäll ibland att han fick passera! Kvällen blev lite försenad av träningsinslaget så det blev ingen sömn förrän vid tre-tiden, kan vara en bidragande faktor till att jag (som annars alltid vaknar klockan sju) sov till elva (!).

Resten av dagen har min kusin vart här och hängt med mig framför tvn. Nu har jag precis käkat vegpyttipanna och ska kämpa mig iväg till gymmet strax. KÄMPA verkligen för jag är hur seg som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0