ÖVNINGSKÖRA MAMUT?

Inatt drömde jag nåt helsjukt. Jag och en massa andra bekanta ansikten skulle ut och övningsköra i skogen. På mamutar (?!). Men av någon anledning hade jag retat upp den ena mamuten så att den ville döda oss och vi fick springa för livet genom skogen. Jag tror att jag hade tagit mamutens unge och slängt den långt in bland träden bara för att den irriterade mig så mycket (ni som känner mig väl kan snabbt dra kopplingen till mig och små skrikande barn), så att bli jagad kändes som en rätt naturlig effekt. Konstigt nog så skrattade vi alla som blev jagade för livet? Sen vaknade jag, tyvärr, hade mer än gärna drömt vidare för att se om det blev jag som slängde in mamma mamut i skogen också.

Annars idag har jag vart hos min mormor och haft det mysigt. Tvättat fönster, städat, bytt gardiner, handlat blommor och fikat. Min mormor är världens bästa. ♥ Efter det blev det en sväng till gymmet med Elin. 75 min lyckades vi svetta oss igenom, inte illa pinkat alls.

Nu ska jag greppa HP and the Deathly Hallows och hoppa i säng. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: bitte

Tävlar ut en mascara ifall du vill va med

2010-10-27 @ 21:52:23
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1067
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-27 @ 22:20:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha jag tänkte direkt på ungen som var inne på fiket när du, jag och Ewis var och fikade ^^

2010-10-28 @ 15:47:17
Postat av: Emma C

hahaha. din dröm fick mig att skratta :D underbart.

2010-10-28 @ 20:47:22
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0