LINGONBULLAR PÅ KANELBULLENSDAG

Idag är det kanelbullens dag! Det firade jag med att baka bullar, men inte bara kanel utan även lingonbullar. Det är de godaste bullarna man kan äta! Man byter bara ut sockret och kanelen inuti mot lingonsylt och vips så har man fått syrligare, rödare bullar. Gryyyyyyyyyyyyyyymt. Glömde tyvärr fota dem och nu orkar jag inte gå ut till köket, så om ni har tur får ni kanske, kanske se nån bild imorn. Kanske...

Nu är jag så trött i kroppen att jag bara ska dricka upp mitt te o sen krypa ner i sängen och läsa HP. Tränade gym idag och glömde stretcha ryggen, dumt gjort... Vi hörs imorgon mina trogna läsare, puss på er!♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är ju värsta hemmafrun Isa, sjukt duktig! :)

2010-10-05 @ 11:01:28
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Simon

Du är grymm! Puss på dig :)

2010-10-08 @ 08:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0