KÖRLEKTION


Hej på er! Nervös tjej som sitter här som vanligt när jag har körlektion på schemat. Ska strax kila iväg, så håll tummarna för mig, will you? Slänger upp ett inlägg mest för att bränna av lite tid av väntan. Idag har jag inte gjort mycket vettigt alls, att det alltid blir så när jag har någonting framför mig som skrämmer mig. Jag har läst HP tills rumpan sa ifrån (tecken på att stå upp en stund?) och ätit en av mina favoriträtter. Kan ni gissa vad? Blodpudding! Haha, oväntat? Nej inte när det är mig vi pratar om, det finns nästan inget som jag inte tycker om. Väldigt smidigt faktiskt! Idag ska jag nog skaffa mig en höstjacka också, om jag har turen med mig. Den blåa kappan lite längre ner i bloggen. Mamma insisterade på att låna mig pengar så att jag slipper frysa mer nu. Snäll mamma!

Dags att röra sig ner mot stan nu, vi hörs senare!


UPDATE! Körlektionen gick så jäkla bra att jag nästan inte kan tro det själv! Åh lycka, det här ska jag leva på hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Sv: det lutar åt något sådant ja. maskerad, med utklädnads-måste! :)

2010-10-13 @ 18:20:42
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0