KALASFREDAG


Hej på er denna fredag! Haft en bra dag än så länge? Det får jag lov att säga att jag har haft. Jag har haft nästan lika fullt upp som igår. Vaknade som vanligt tidigt imorse (innan sju till och med!), käkade frukost och tog sedan en timme på gymmet med min käre vän Elin. Vi lyfte och kämpade så det stod ångor omkring oss. Det är så härligt att träna och känna att man verkligen måste ta i. Efter det bakade jag en chokladkaka till mammas firande ikväll. En chokladkaka med lingon och päron, kommer smaka ljuvligt (gjorde i alla fall smeten)! Sedan har jag städat och fixat med allt käk också, nu väntar vi bara på att gästerna ska trilla in, magen kurrar.

Efter firandet av mamma beger jag mig till min gamla klasskompis Madde som har födelsedagsfest, och efter det vidare till Jocke. Min fining som jag inte träffat på en vecka. Efterlängtat. ♥

Nu ska naglarna målas om och sedan är jag fullbordad. Kör på en sne, slarvig knut i nacken och en fläta i luggen. Alldeles lagom festligt till min superpuffiga, glansiga kavaj. Ha en supertrevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: DAISY

Ohja, jag har på mig den nu faktiskt :)

ja, jätteskönt!

2010-10-15 @ 18:21:56
URL: http://daiskewk.blogg.se/
Postat av: LINA K

Vad fin du är!! Ursnygg kavaj och jättesöt frisyr! =)

2010-10-17 @ 11:02:23
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv:Ja, den är verkligen värd att prova! Den tillhör en av mina absoluta favoriter.



Tack så hemskt mycket! Jag känner verkligen att budskapet med denna träffade rätt och att den har en plats i mitt hjärta :)



Ps. älskar frisyren! Den passar både till chilldagar och när man vill vara uppklädd :)

2010-10-19 @ 19:46:30
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Simon

Vad snygg du är! :D

2010-10-19 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0