HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 1


Hallå och godmorgon! Visserligen har jag varit vaken sedan åtta imorse, men vi har ju inte sagt hej än! Har varit på jobbcoachmöte och lagat till en supergod lunch hittils, det kommer ett inlägg endast om den lite senare. Världens lättaste och godaste säger jag bara.

Men nu måste jag ju berätta om igår kväll, bion! Åh gisses vad bra den var. Till skillnad från de andra Harry Potter-filmerna så hade de tagit med nästan alla scener och detaljer från boken, vilket är ett stort plus om det ska gå hem hos mig. Utan att avslöja för mycket för er som inte sett den än, så har Harry lagt på sig lite, Ron har blivit biffig och Dobby är gulligare än någonsin. Filmen var spännande från början till slut, och de hade lagt slutet på ett riktigt passande ställe. Nu längtar jag till Juli då del 2 kommer!

P.S. Mitt rum är rätt rörigt som ni ser, gamla sängen tar upp halva rummet. Den ska upp på vinden. Snart. Snart...

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker verkligen att det var den bästa HP-filmen hittills! :)

2010-11-19 @ 17:57:47
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0