SNÖSTORM


God morgon! Idag är jag precis så trött som jag ser ut... Mycket beror med stor säkerhet på snöstormen utomhus som gör det i princip omöjligt att vilja ta sig ut. Ibland får man väl helt enkelt unna sig en dag inomhus, med mycket te och leopardmorgonrock. Haha, på tal om min morgonrock, har jag berätta om när jag öppnade dörren för brevbäraren i den? För att ni ska förstå hans reaktion ska jag tala om att den är riktigt maffig och går nästan ända ner till golvet. Och är i leopardmönster såklart. I alla fall så öppnar jag dörren och möts av den längsta och mest granskande blicken, från topp till tå, jag fått. Efter detta fick han till slut fram "Lovisa Burström?" Haha, alltid kul att överraska.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Sv: Ja, allt skulle vara så mycket lättare om man ägde förmågan att bara leva i nuet, vilket är oerhört svårt att göra faktiskt. :o

Du, det där med en resa låter som ljuv musik i mina öron. Jag följer gärna med på en trip. :D

2010-11-23 @ 20:07:17
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0