SMIDA PLANER

Tjohej på er! Vilken jäkla snöstorm det är idag, helt galet! Jag har nästan blåst bort totalt och hamnat någon helt annanstans än planerat. Blås eller ej, så kämpar jag mig ut och idag blev det en tur till min mormor. Alltid lika mysigt att kliva in där och känna mormor-känslan i hela kroppen. Hon bjöd mig och min kusin på lunch och sedan hjälpte jag henne att tvätta fönster, städa, vika lakan och adventspynta lite. Där finns det alltid nåt att göra, vilket gör att man ofta för en slant ner i fickan när man ska hem. Snälla snälla mormor. ♥

Nu ska jag snart bege mig ut o snökaoset igen för att ta mig hem till Nattis och William. Där ska jag och Nattis planera inför helgen, för vet ni vad? Då kommer världens bästa Simon plus två vänner hit! Fredagen blir det inflyttningsfest hos N&W och lördag kommer ges helt åt Simon. Detta blir min och Nattis födelsedagspresent till honom, en heldag med massa skoj. Planering behövs och det ska ske ikväll!

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: anneli mendez

Vad roligt att höra, jag gillar också NO men vår NO lärare har väldigt höga krav vilket gör att man knappt kan nå G när man kanske egentligen borde ha VG :/

Kram

2010-11-24 @ 22:38:33
URL: http://annelimendez.blogg.se/
Postat av: Simon

Fan vad ni skräms! Jag vet inte hur nervös jag kommer vara, om jag ens vågar komma asså! :o :D Ses imon :)

2010-11-25 @ 12:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0