SJUKLING


Idag är jag inte på topp, tror jag håller på att bli sjuk... Började igår med riktigt täppt näsa, ond hals och svårt att sova och idag var det inte bättre alls. Sitter och dricker te med honung ur min favorit temugg för att må lite bättre.  En fråga bara, är det bara jag som får ont i magen när jag har ont i halsen? Det känns som en blandning av hunger och illamående och det blir alltid så när jag är förkyld. Tänkte om ni känner igen er?

Hittils har jag bara leget i sängen och kollat Grey's Anatomy idag men snart ska jag ner på stan för lite ärenden. Ska möta upp Becca och ge efterbliven lön, köpa present och shoppa underkläder. Är man snygg under så känner man sig snyggare över lag! Tänkte haffa de där röda settet från H&M som jag bloggade om i nyårsoutfiten. Ikväll ska jag även hoppa på första bästa buss hem till Jocke och bara mysa.

Men först blir det mer Grey's och te. Hoppas ni mår bättre än mig!

Kommentarer
Postat av: Simon

Det är inget jag reflekterat över, anåhgende din fråga alltså.. Men jag tror inte det är så för mig :/ Men jag är ju kille med ;P

2010-11-30 @ 14:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0