SIMON 20 ÅR

Jag säger bara grym helg, GRYM HELG! Har precis kommit hem från Småland där vi firat Simon 20 år. Där nere är alla så himla trevliga och glada och alla har välkomnat oss med öppna famnar. Här kommer en massa fina bilder!



Sådärja! Alla bilder är från lördagen förutom sista bilden som är från hemvägen. Som ni ser så blev det en jäkla massa twister under kvällen, det är ju det ultimata festspelet! Smålandsbor är förövrigt de trevligaste människorna jag träffat, så himla härliga. "Tappade bort" min mobil under lördagskvällen (William hade lagt den i sin ficka för att vakta den, sedan gått och somnat haha...) och fick panik och i stort sett hela festen hjälpte till att leta i minst en timme efte r den. Underbara!

Nej nu orkar jag inte vara vaken längre, det tär på en att bila 74 mil på en helg... Tack för en superhelg Simon! Puss och gonatt ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med, Twister är ett av de mest ultimata festspelen som finns. Underbart sätt att få upp stämningen :)

Fina bilder förresten.

2010-11-07 @ 22:26:14
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Simon

Tack själv Isa och ni norrlänningar, det var helt super kul :D Ni är välkomna hit när ni vill =)

2010-11-08 @ 07:32:49
Postat av: Nathalie

Haha du glömde den lilla detaljen att du faktiskt hade bett honom "vakta" den, men han tog det lite väl seriöst ^^

2010-11-08 @ 16:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0