PEANGAR PÅ KONTOT


JAG  HAR FÅTT PENGAR PÅ KONTOT!! Åh gisses vad härligt! Tänk er 3 månaders konstant snålande, sista månaden har jag nästan levt på luft (och min snälla mammas små bidrag). 2300 kr fick jag i bidrag den här månaden, 500 kr mindre än vad man egentligen ska få bara för att det inte riktigt gått en månad av jobbcoaching när lappen skickades in. Men jag är glad ändå! Dock så kommer pengarna gå åt den här månaden, har mycket kul att se fram emot. På fredag bär det av ner till Småland för att fira världens bästa Simon som fyller 20 år, helgen efter det åker jag till Stockholm och blir bjuden på Håkan Hellström av min syster, ska försöka haffa en vinterjacka där också som lär gå på en hel del. Men ni hör ju, massa kul!

Nu ska jag läsa vidare i sista HP och försöka att inte grina, imorn blir det jobb tidigt hos min morbror! Puss och kläm♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad underbart! Hoppas du får det kanon i småland! ;)

2010-11-01 @ 22:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0